Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de xarxes de radiocomunicacions mòbils que permeten d'establir comunicacions de veu i dades per a professionals amb possibilitat de donar servei a grups tancats d'usuaris. Generalment són sistemes privats, propietat de les mateixes empreses que els utilitzen i, per tant, no es tarifa per tr [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Generador de senyal a les freqüències de ràdio, generalment des d'1 MHz fins a algunes centenes de MHz o alguns GHz. La forma d'ona generada és sinusoidal i permet ser modulada per senyals externs o generats internament. [...]
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
Estudi estadístic multimèdia de l'audiència de la televisió, la ràdio, els mitjans impresos, el cinema i Internet a l'Estat espanyol dut a terme per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació a través d'enquestes periòdiques. [...]
Aparell de senyalització visual d'ús majoritàriament militar, i sobretot entre vaixells propers, consistent en un focus potent que emet polsos intermitents de llum per transmetre missatges codificats sense fer servir la ràdio, i evitar així ser detectats per l'enemic. [...]
Màrqueting que es duu a terme fora de l'àmbit digital i que inclou accions de difusió tradicional com ara les relacions publiques, els mitjans de comunicació com televisió, ràdio, premsa, i també publicitat impresa, banderoles, promocions i descomptes, etc. [...]
Element químic de nombre atòmic 88, massa atòmica 226 i símbol Ra, pertanyent al grup II A de la taula periòdica, el més pesant dels metalls alcalinoterris. És un element rar que es troba en equilibri radioactiu en els minerals d'urani. El seu isòtop més important és el 226Ra, amb una mitja vida de [...]